Actualitate Politică

Cristian Niculae: S-a turnat asfalt pe pistele pentru biciclete de pe străzile Dimitrie Cantemir și Romană

”Astăzi s-a turnat asfalt pe pistele pentru biciclete de pe str. Dimitrie Cantemir și Romană. În prezent sunt lucrări deschise în acest proiect și pe str. Grănicerilor și Drumul Dumitrei Vechi.

Pe str. Grănicerilor s-au amplasat bordurile de separare a pistei, iar săptămâna viitoare se pune balastrul stabilizat și stratul suport pentru asfalt.

Pe str. Drumul Dumitrei Vechi sunt în curs de finalizare lucrările pentru canalizarea pluvială pe toată lungimea străzii din intersecția cu Drumul Cetății până la trecerea de nivel de cale ferată. Săptămâna viitoare se trece la lucrări de amenajare a pistei prin amplasarea de borduri de separare.

În această toamnă, constructorul va deschide șantiere și pe străzile Avram Iancu și C.R. Vivu.

Proiectul piste de cicliști va aduce în Bistrița o rețea de 26 de km de piste pe 28 de străzi – valoarea proiectului fiind de 4,5 milioane euro, atrași din fonduri europene. Este despre Bistrița, este despre Noi!”, spune viceprimarul Cristian Niculae, candidatul Alianței pentru Bistrița-Năsăud la funcția de primar al Bistriței.

(Articol electoral comandat de Partidul Social Democrat – Organizația Județeană Bistrița-Năsăud, executat de Timp Online SRL – portal timponline.ro, CUI mandatar financiar județean: 21200019)

36 comentarii

  • Unii se dau cu bicicleta prin oras, altii toarna asfalt pe piste.
    Unii dau din gura despre probleme, altii merg si le rezolva.
    Bistrita are nevoie de un primar gospodar!

  • Bistritenii se vor bucura de aceste piste si vor vedea utilitatea lor.
    Daca vor renunta la masina personala si vor alege bicicleta, Bistrita va fi un oras mai putin poluat.

    • Masinile vor circula pe pista de biciclete. Strada eroilor este de toata jena. Faci piste de biciclete iar strada o stramtezi ca doar faci piste … viziune proasta

  • Vicele e în stare să se tavaleasca pe jos numai să prindă ciolanul… Mai sunt cinci zile și trebuie să fie 30 km de pistă :)) cum vedem noi ăia 30 km așa vede și vicele voturile noastre. Ciuciu…

    • @ Adi, Pentru că a pierdut lamentabil acest pariu vicele trebuie să defileze pe bicicleta in prezeta televiziunilor pe strada Ghizi cea mai penibilă strada din Bistrița.

    • 26 milioane de euro pentru 28 km????
      Băieți, sună a tun.
      Grozav

      În alte țări, 7000 euro km.
      Sursa aici:

      http://www.villes-cyclables.org › 1l…PDF
      Le Coût des aménagements cyclables – Club des villes et territoires cyclables

      Deci 28×7000= 196000 euro
      Îmi explică cineva de ce în România costă de 142 ori mai mult acelaşi km.
      Nu odată nu de două ori…de 142 de ori.

      Ceva e greşit profund.
      DNA, doarme?? Miroase a fraudă cu fonduri europeene.

    • De fapt e fascinant după căutarea de informații pe subiect de remarcat ecartul între prețurile pe km de pistă ciclabilă.
      Exemplu
      https://peopleforbikes.org/blog/protected-bike-lanes-do-not-cost-1-million-per-mile/
      În estimarea lor oferită prețul e undeva la 400000 şi ceva dolari pe km, tradus undeva la 233500 euro/ km.
      Asta e să spunem când se reia de la 0 poate.
      Eu încep să cred în existența unei mafii bine organizate cu constructori şi politicieni implicați/manipulați. În stilul celebrei mafii nord americane Rizutto care stabileau prețurile trucate la licitații trotuare şi borduri, ingineri ce primeau bonusuri, comisioane acuzați.
      Fondurile europeene , cererea publică de piste ciclabile ,accesibilitatea la bani, nepregătirea de către autorități integre( calc riguros) a unor baremuri au creat condiții de predispoziție la fraude.
      Nu e în vorbă un caz singular, e vorba de ceva la nivel internațional şi național, costurile la infrastructuri sunt umflate artificial de un lanț de actori şi decidenți politici.

  • Imi pare rau ca spun: minciuni.
    Am un copil mic si nu am unde circula cu caruciorul de copii sau tricicleta. Acum desfintati trotoarele pline de gropi si obstacole si le denumiti piste. Nu pot merge pe trotoar la Kaufland Calea Moldovei din cauza stalpului de la Lidl. Nu pot circula in tot orasul de gropi (GenGrBalan Transilvania). Nu pot circula din cauza masiniilor oricare trotoar ramas intre blocuri. Sa nu mai spun ca in Ispirescu ati spart toate trotoarele, ati pus zona rezidentiala si luati bani pe parcari. Dar cand ies cu copilul in drum, totii nebunii la care 4clase au dat permis nu dau prioritate, circula cu viteza si pun in pericol viata copiilor nostrii. Abia astept sa aveti copii mici sau nepoti si sa va fie luati pe capota in zonele rezidentiale. Rusine ultimei administratii, dar acum votam si nu avem pe cine.

    • Mereti mă.. Drumurile îs pline de gropi, dar voi faceți pistele lui pește. Voi sunteți orbi, mă? Uitați-vă cum arată la Cluj și cum arată la noi pe Eroilor, jalnic. Mai bine nu mai faceți nimic, o grămadă de bani pe lucrări care trebuie refăcute.. sau mai vreți să băgați ceva în buzunare? Gunoaielor!!!

  • In orce caz în 27 tr sa deschidem ochi cui dam votul .12 ani am fost prostit de Crețu, iar acest pădurar, care datorita tatălui care a avut cîteva mandate de primar la Cosbuc,a făcut ceva scoala si si a aj la Garda de Mediu ,iar PSD la pus în functia de vice .Atit stie sa faca poze peste tot ,sa mai cîrpească cîte un petec de asfalt să-l vadă oameni ,ar face orce sa nu piardă cu ciolanul ,daca il votăm pe acest pădurar neam ars ,nu vedeti în diferite emisiuni tv ,daca este întrerupt de moderatorul emisiunii, nu mai stie nimic .Cu un cuvînt nu este pregătit de functia de primar ,asta este sută la sută. Suntem satuli de atîtea promisiuni si minciuni ,atît suntem buni în campanie electorală, se vad pe scaunul călduț 4 ani ,îi doare în cot ,daca apelezi cu ceva la ei vb cu tine de sus sau deloc .Acest Nicolae este bun sa taie frunze la câini

  • dle vice, Drumul Dumitrei Vechi, de 2 luni, e spart si ne rupem masinile. Nici o inscriptie a firmei care executa lucrari, nici autorizatie, nici termene de lucrari.

    • Prima dată trebuia să fie construit sensul giratoriu de la intersecția Drumul Dumitri Vechi cu Drumul Cetății unde vizbilitatea este imposibilă și aglomerația mare.

    • În curând se va termina de construit și cartierul de blocuri din livadă afunci să vezi cum se vs bloca aceea intetsecție.

  • Cum spuneau și domini Octavian și profesorul de turism Bâcă, bistrițenii au nevoie de o pistă de agrement și de zi de zi adevărată care să lege localitățile componente Viișoara și Unirea pe traseul străzilor Caleea Clujului-Drumul Cetății-Simion Mândrescu și Lucian Blaga și în continuare.

  • Nu văd la aceste piste să aibă vreo modalitate de a împiedica ca mașinile să nu se urce și să parcheze pe piste și astfel să le blocheze și să le facă inutile ?!!!!!

    • Trebuie să fie făcuți niște parapeți sau borduri mai înalte pe partea cu strada pentru a împiedica mașinile să urce peste pistele de biciclete.

    • Parapeți ( gărduulețele) sunt cei mai buni aceștia vor împidica deasemenea ca bicicliști să nu cadă în stradă în fața mașinilor dacă cumva se dezechilibrează și cad.

  • PSD…PNL…FSN…Aceași Mărie cu altă pălărie: tot în anul 4 de mandat se face ceva, tot lucruri proaste chiar și atunci.
    FSN ne-a eliberat în 90, FSN ne îngroapă câte puțin de atunci încoace.
    Să spui că dacă faci parte dintr-o organizație în care cineva a făcut ceva bun, înseamnă că și tu vei face, e ca și cum ai spune că pt că ești Român și Țiriac a ajuns cineva , o să ajungi și tu…
    În fine, politica românească=minciună și hoție continuă post decembristă.

  • Compania care face pistele se lucrează tare încet. Am așteptat atâția ani să avem o pistă de biciclete ca lumea dintr-un capăt în celălălalt al orașului și nici acum după 30 de ani nu avem.

    • Traseul ideal pentru o pistă de biciclete care să traverseze pe lung tot orașul este pe străzile din noul cartier Valea Rusului-Simoin-Mândrecu-Drumul Cetății-Calea Clujului-Strada Principală Viișoara.

    • Această pistă va putea colecta bicicliști ce vin din cartierele Bistriței respectiv Slătinița, Unirea, Sigmir, Viișoara și prin extensie Sărata.

    • Această pistă va asigura deplasarea în siguranță a copiilor din noile cartiere ale Bistriței spre școală.

  • Această pistă va ajuta pe cât mai multă lume din oraș să potă să ajungă pe bicicletă în pădurea Suleward acolo unde sunt amenajate alei pentru biciclete dar la care acum nu ai cum ajunge numai dacă îți cari bicicleta cu mașina.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.