Actualitate

Transmixt a cerut modificarea unor condiții de atribuire a serviciului de transport. Ce va face municipalitatea

Consiliul Local Bistrița a aprobat în decembrie 2017 documentația de atribuire a contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate în oraș, hotărâre care reglementează modul de funcționare și desfășurare a transportului public și stabilește cadrul legal de desfășurare a procedurii de atribuire în gestiune delegată a acestui serviciu, pentru o perioadă de încă 6 ani, aprobând toate documentele necesare desfășurării acestui proces.

SC Transmixt SA Bistrița, operatorul care are în gestiune transportul public local, a formulat o notificare prealabilă cu privire la HCL 175/2017 privind aprobarea documentației, prin care solicită o serie de clarificări și face unele propuneri de modificare.

”În urma analizei notificării depuse, s-a stabilit clarificarea aspectelor sesizate, prin propunerea de modificare a hotărârii menționate, pentru evitarea unor eventuale tergiversări ulterioare a procedurii de atribuire în etapele de desfășurare a acestei proceduri”, precizează municipalitatea.

Astfel, pe agenda ședinței CL din 22 februarie sunt propuse următoarele modificări:

Contractul cu SC Transmixt SA Bistrița a fost semnat în 2009 și prelungit în 2015 cu un an, prin act adițional, motivat atunci de necesitatea finalizării Planului de mobilitate urbană și a studiului privind Linia verde de transport Viişoara-Unirea, proiecte în curs de elaborare la acea dată. În ședința CL din martie 2016 ”s-a prelungit valabilitatea contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate în municipiul Bistriţa nr. 3/D din 29.05.2009 începând cu data de 29.05.2016 până la semnarea noului contract de delegare, dar nu mai mult de 2 ani”.

Adaugă comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.