Actualitate

Tren care circula pe relația Cluj – Bistrița, deraiat la Șintereag (FOTO)

Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliţiei Române a anunțat miercuri la prânz că traficul feroviar a fost oprit pe Magistrala 400, în zona localității Șintereag, județul Bistrița-Năsăud, după ce un tren care circula pe relația Cluj-Napoca – Bistrița a deraiat. Nu au fost victime.

Trenul deraiat în care se aflau 10 persoane este unul privat și circula pe relația Cluj-Napoca – Beclean – Bistrița. Accidentul s-a petrecut la intrarea în Șintereag dinspre Beclean. La fața locului a fost demarată o anchetă a cauzelor accidentului.

Un număr de 44 de călători care urmau să circule cu personalul 406 pe ruta Bistrița – Beclean – Vatra Dornei au fost transbordați cu două autocare închiriate de CFR până la Beclean.

Inspectoratul de Poliție Județean Bistrița-Năsăud a precizat: ”Două dintre vagoanele trenului Interregio – călători 15836 au deraiat în apropierea stației CFR din localitatea Șintereag. Nu au fost înregistrate victime sau pagube materiale și se efectuează verificări pentru stabilirea cauzei. Traficul feroviar pe tronsonul respectiv este încă blocat și se acționează pentru repunerea pe șine a vagoanelor. Au fost transbordați călători ai unor trenuri care au înregistrat întârzieri”.

La ora 14.40, IPJ a anunțat că traficul feroviar a fost reluat.

8 comentarii

    • Lângă trenul deraiat ,plânge-un beclenar ratat
      I s-a dus mândra artistă , si-acum face-o labă tristă !

    • Ce viteza? Sunt cateva articole prin toate ziarele despre cat de incet merg trenurile la noi. Traversele sunt de lemn si sunt aceleasi traverse care erau vechi si acum 20 de ani cand mergeam si noi la cluj. Pot fi tratate cu cel mai HighTec ulei posibil…dar nu mai au ce cauta acolo. Sunt uzate si cedeaza de la greutate in timp…si la un moment dat se duc. Cu traverse normale din ceva beton armat chiar se putea circula cu viteza. Inca ceva….din cate stiu eu….in apropierea garilor daca conductorul nu incetineste….se porneste o alarma de la ceva bobine de inductie care se vad langa linii si mocolotiva franeaza…sau ceva de genul. Ipoteza vitezei pica…dar ii va fi imputata pe nedrept bietului om care a avut ghinionul sa fie de serviciu pe o ruta cu traverse de o calitate asa de proasta ca nu au mai rezistat.

    • Dorel, colegul a spus la mișto că din cauza vitezei. Cred că ești singurul care nu s-a banghit. Și vezi că nu se spune MOCOLOTIVĂ, corect e COLOMOTIVĂ! Înva-ță s-ă scriiii coregt și apo-i s-ă viiiii să n-e da-i lecț!

    • Lasă că e bine la Livezile, poate circulă cu trenul și dl Simionca. Sunt buuuuneee traversele, circulați cu trenul dle Simionca! 😀

  • Și când te găndești că în alte țări trenurile circulă cu 200-400km/h… Și totuși avem impresia că suntem buricul pământului… că alții ne invidiază… nu mai zic de isus care de fapt era dac 🙁

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.