În programul de circulație al mijloacelor de transport public local din Bistrița, operate de Transmixt, vor apărea o serie de modificări, care urmează să fie aprobate joi de Consiliul Local Bistrița.
KissFM
GA – Vertical
Titlu Comentarii recente
Comentarii recente
Comentarii recente
- A la Cu cât cresc tarifele la apă și canalizare în Bistrița-Năsăud din 3 ianuarie 2025
- George la Cu cât cresc tarifele la apă și canalizare în Bistrița-Năsăud din 3 ianuarie 2025
- danielt la Daniel Pop, noul șef al Ocolului Silvic Telciu: Vreau să fac lucruri bune, corecte și legale
- Anonymus la Ansamblul ”Cununa de pe Someș” nu va fi desființat. Redevine de amatori
- Sunt o BABĂ Comunistă:) :( la ”Epoca de aur”, cu austeritatea ei, într-o expoziție la Arhivele Naționale
Titlu Articole Recente
Articole recente
Ultimele articole
- Polițiștii promit controale la vânzătorii de petarde și de alte materiale pirotehnice
- Cu cât cresc tarifele la apă și canalizare în Bistrița-Năsăud din 3 ianuarie 2025
- Chestionare online: Consultare pentru noul Plan Urbanistic General al Bistriței
- Arhivele Naționale Bistrița-Năsăud caută doi colegi noi. Ce posturi sunt disponibile
- Programul marilor magazine în perioada Crăciunului și Anului Nou
- Daniel Pop, noul șef al Ocolului Silvic Telciu: Vreau să fac lucruri bune, corecte și legale
- CJ a premiat elevii de top la Bac și Evaluare, sportivii și antrenorii anului
După motivele invocate pentru modificările ce apar în programul de circulație al mijloacelor de transport public local din Bistrița, acestea pot fi clasificate în două grupe si anume:
1. MODIFICARI PRIN SUSPENDAREA UNOR TRASEE;
Acestea sunt impuse de aberatiile administratiei Cretu prin efectuarea de investitii păguboase si fără finalitate . Este vorba de suspendarea traseului liniei nr. 16 spre Complexul sportiv Unirea cu pârtia de ski „Cocos” care functionează maximum 2 săptămâni pe an si cu parcul de aventură, care a fost închis în plină vară rămânând deschis doar în weekend, din cauza lipsei de clienti.
Apoi mai este suspendarea traseului liniei nr. 10A spre Parcul Industrial Bistrita Sud, prin Sărata. Lucrările la Parcul Industrial Bistrita Sud s-au finalizat din 2015 si de atunci sta nefolosit. Ideea înființării unui Parc Industrial la Sărata este si ea le aparține liberalilor din Consiliul Local. Incă din anul 2006, Ioan Turc, pe atunci când era viceprimar al municipiului Bistriţa, a propus amenajarea unui parc industrial la Sărata, dar şi a unui campus pentru învăţământul universitar tehnic. Pana la urma ideea lui Ioan Turc, a fost preluata partial de PSD-isti care, cu greu in administratia lui Cretu, au realizat doar Parcul Industrial insa nici la ora actuala nu a fost fost populat cu activitati industriale. Nici vorba despre campusul universitar tehnic sau despre incubator de afaceri. Ulterior liberalii au venit si cu un proiect de realizarea a unui centru de cercetare-invoare-dezvoltare pentru tehnologii noi si crearea unui cluster de inovare . Din pacate nici acest proiect nu a fost luat in considerare de administratia PSD-ista, desi realizarea unui astfel de proiect era posibila prin accesarea de fonduri europene prin “Programul Operational Competitivitate (POC) 2014-2020; Actiunea 1.1.1: Mari infrastructuri de CD (cercetare-dezvoltare)-Clustere de inovare”. Prin “Actiunea 1.1.1. se putea accesa suma maxima de 6.700.000 euro/proiect. In cadrul unui astfel de proiect, clusterul urma sa desfasoare activitati comune precum achizitia utilajelor, instalatiilor, echipamentelor pentru cercetare-dezvoltare, achizitia terenului, activitati de inovare, etc.
2. MODIFICARI PRIN SCHIMBAREA RUTELOR DE PARCURS;
Această categorie de modificări arată nevoia de actualizarea Planului de Mobilitate Urbană Durabilă (PMUD) care este un document strategic de dezvoltare, complementar Planului Urbanistic General (PUG), având ca scop îmbunătăţirea accesibilităţii şi buna integrare a diferitelor moduri de mobilitate şi transport în oras. Această actualizare a PMUD este cu atât mai acută pentru traseele ce converg spre zona industrială a orasului, unde există si o complicatie suplimentară generată de trecerile peste calea ferată.
Am dori ca nr. 9 sa circule si la ora 14.15 sa aiba elevii cu ce sa vina de la scoala. Sau nr. 1 sa aiba traseul pe care il avea acum 10 ani sa nu mai trebuiasca sa schimbam in Stefan cel Mare. Decat sa schimbam mai bine mergem pe jos.
Propun sa se implementeze plata cu cardul ca si in Cluj. Sa ne modernizam si noi un pic.
https://www.stiridecluj.ro/social/ctp-cluj-introduce-plata-contactless-cu-cardul-direct-in-mijloacele-de-transport-in-comun-de-cand-va-fi-disponibil-serviciul