Actualitate

Amenzi de 45.000 de lei unui magazin Lidl și pentru cum arată coșurile de cumpărături

Comisariatul Județean pentru Protecția Cumpărătorilor Bistrița-Năsăud a dat patru amenzi în valoare totală de 45.000 de lei companiei Lidl pentru abateri reclamate de consumatori la magazinul din strada Andrei Mureșanu, inclusiv în ce privește starea coșurilor de cumpărături.

Potrivit unui comunicat al CJPC, ca urmare a unei reclamații, instituția a desfășurat o acțiune de control privind respectarea prevederilor legale în domeniu, la punctul de lucru din Str. Andrei Mureșanu din Bistrița al operatorului economic Lidl Discount SRL.

În urma verificărilor, comisarii CJPC Bistrița-Năsăud au identificat, pe lângă alte abateri, și deficiențe la cele 60 de coșuri de mână, respectiv:

  • neigienizarea corespunzătoare a acestora,
  • prezența unor urme de resturi alimentare, murdărie, scurgeri de lichide, resturi de ambalaje/hârtii sau frunze de la produse și strat gros de praf depus pe marginile coșurilor,
  • folosirea unor coșuri rupte cu părți dislocate, care îngreunează utilizarea acestora.

Ținând cont de neregulile constatate, echipa de control a aplicat 4 amenzi contravenționale în cuantum de 45.000 lei.

Totodată, au fost dispuse măsurile complementare de oprire definitivă a comercializării produselor neconforme și oprire temporară a utilizării coșurilor de mână, până la remedierea deficiențelor constatate”, se arată într-un comunicat.

Etichete

6 comentarii

  • Campanie electorala, sondaje in randul alegatorilor pe cine urasc mai mult si executii publice pentru capital electoral. Altfel lucrurile erau facute gradual , fara mare tam-tam si evident cu rezultate vizibile. Nu va bucurati, sunt ca si masinile parcate ilegal, doar pentru publicitate si imagine, campanii de PR. In institutia aia sunt doar pile si cumetrii , asa ca toate-s destepte de bubuie! Si sa nu uitam c a si ”Don perfect” a intrat in campania interna pentru nominalizare la penielieu, asa ca are nevoie de activitate vizibila!

    16
    4
    • Dacă se face ceva, asta e campanie electorală mascată. Dacă nu se face, de ce nu se face?! Neam de cârcotași provinciali!

      7
      8
    • De ce nu se fac aceste controale constant si informal si sa iesiti in presa cu ”Am fost acolo le-am semnalat ce nu este bine si le-am dat termen de realizare, s-a facut totul in termen, dar am revenit in 10 zile si era al fel ca prima data”. Nu cred ca oamenii sunt asa de rai, ca voi de exemplu!
      Se cauta o gramada de aberatii, legislate de alti idioti, ca sa mai angajam o cohorta de sinecuristi. Este muuuult mai important decat daca marfa este perisata, daca atitudinea fata de clienti este cea normala, decat respectarea modalitatilor de retur etc… Zilnic in fiecare magazin gasesti anomalii pentru ca, controalele sunt rare…
      Mai cereti o gramada de afise pe pereti obligatorii care fac un magazin mic sa arate ca o latrina de la teara (probabil de unde provin duamnele care au decis asta) Dracu le citeste! Pardon nu am vrut sa va jignesc, doar dvs le cititi!
      Toi va ofuscati cand sunteti criticati (noi ne bucuram macar nu dormiti in continuare), nu va criticam ca faceti, ci ca nu prea faceti, iar atunci cand in sfarsit le faceti, (fara nicio agenda 🙂 🙂 ) le faceti prost si agresiv din ciclul sindromului Pasiv-Agresiv a Organelor dă control din Romania. Iar control constructiv in care se da un termen de rezolvare a problemelor si apoi amenda , poate, dar in alte tari.
      Nu v-ar strica ca sa introduceti la angajare un criteriu prin care cei primiti la acest ORGAN sa aiba vreo 5-10 ani de activitate in comert, in felul asta vor intelege mai bine sistemul. Duamnele pe care le rotiti acolo habar nu au pe ce planeta sunt, din pacate! Dar sunt de un tupeu si o nesimtire maxima! Din ciclul ”Sunt o duamna, ce pl mea!” Este criteriu de angajare?
      Si toate controalele sunt inainte de campanie ca este foame de bani si imagine! Este drept ca sunt multi naivi care chiar va cred ca sunteti bine intentionati, dar, totusi, nu suntem chiar toti!

      16
      3
  • Este rezultatul modului românesc de a acționa, de sus in jos, de la șef la angajat!
    Nimeni nu face absolut nimic, din proprie inițiativa, așteaptă sa-i dea ordine șeful!
    E toamna, razele soarelui nu sunt asa de puternice, o rog pe domnișoara de la Cafenesua de pe Pietonal sa dea jos umbrela, (parasolul).
    Răspuns, o dau jos când imi zice șeful.
    Oamenii NU gândesc. Sunt roboți.

    Ce au așteptat angajatii de la Lidl?
    Sa vina șeful să le spună să spele coșurile pt cumpărături?
    Ei nu văd, nu știu că trebuie spălate?
    Iar cei care su reclamat, nu puteau sa meargă la ghișeul de relații cu publicul al Lidl și să le spună, frumos si calm, că sunt murdare coșurile?
    De ce trebuie să faci rău?
    Probabil că cel care a reclamat se bucura acum, de necazul altuia.

    23
    4
  • Se bucură doar proștii, toate amenzile, toate furturile le plătim noi, clienții. Aceste sume sunt prinse în cheltuielile firmei și se regăsesc în prețurile de la raft.

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.