Actualitate

Bistrița își menține relația directă cu Bucureștiul pe calea ferată

Trenurile de la Bistrița spre București și invers vor continua să circule și din luna decembrie, când intră în vigoare noul Mers al Trenurilor, a anunțat primarul Ioan Turc.

Edilul a precizat că a purtat discuții la Ministerul Transporturilor pentru ca relația directă Bistrița Nord – București Nord să fie păstrată.

”În urma unor discuții pe care le-am avut în cursul zilei de astăzi la Ministerul Transporturilor, noul mers al trenurilor de călători, care va intra în vigoare în 10.12.2023, va fi modificat în sensul menținerii legăturii directe între Bistrița și București“, a transmis primarul Ioan Turc, marți, pe pagina sa de Facebook.

Luni, într-o conferință de presă, primarul Bistriței a declarat că grupa de vagoane Bistrița Nord – București Nord, care se atașează acum în Stația Sărățel la trenul IR 1642 Baia Mare – București Nord, urma să fie scoasă din noul Mers al Trenurilor.

6 comentarii

  • Primarul e tare, le ridicase la fileu celor de la PSD, dar ei, mari prieteni cu Grindeanu, se făceau că nu au treaba, nu au cum, din-astea. Super figura!

    10
    15
    • Băi ,consilierule…după linguselile astea puerile de neterminat prinzi si tu o chiftea?

      5
      1
  • Dacă domnul primar se interesa un pic de la șeful stației CFR Bistrița, ar fi aflat că cel care conduce destinele la Compania CFR Călători, dl Văduva este pus acolo director general chiar de PNL, rezolva cu un singur telefon. Eu am aflat din presă, atunci când ministrul transporturilor, ce-i pesedist, a încercat să-l schimbe, dar nu a reușit. Dar poate nu știa lumea cine a rezolvat problema. No, numa zîc.

    18
    3
  • Cum spuneam in alte ocazii Saratel e singura statie importanta din judet dar Beclean isi renoveaza gara cu 42 de milioane de Roni desi Sectia L8 pretinde ca nu are bani sa si curete mizeriile de cantoane, nu are bani pt singura statie din judet care conteaza.. investigati? Cineva?

    9
    3
  • Bravo primarul! Brava coaliția!
    Ei au creat problema, nu e clar dacă reală sau virtuală. Ei au rezolvat-o. Din vorbe. E că în povestea lui Creangă, cu drogul de sare. Cum îi zicea oare?

  • Domnul Turc face un deserviciu călătorilor cu trenul! Împiedica reforma, atât de necesară si se opune scurtării timpului de transport.

    Dej- 14 minute oprire, se atașează vagoanele de la Cluj
    Beclean – 22 minute oprire (se atașează vagoanele de Sighetu-Marmației)
    Sărățel – 20 min oprire (se atașează vagoanele de Bistrița)
    Deda 6 minute oprire
    Brașov 12 minute oprire.

    Politicienii mai mult încurcă!
    Ar trebui sa lase profesioniștii de la CFR sa facă ce e mai bine , adică sa scurteze durata călătoriei, pentru ca transportul pe calea ferată sa fie mai atractiv si din ce in ce mai mulți oameni, sa aleagă aceasta forma de transport.

    Mi se pare o prostie ca trenul sa aștepte 20, 22, 14, minute, pentru a se atașa 1 vagon de Bistrița, unul de Cluj si unul de Sighet. .
    Vii credeți că la Goieborg- Stockholm , tren care circula cu 200 km/h se atașează vagoane prin diferite gări, mai mari sau mai mici?

    Sau că la intercity-ul Copenhaga-?Odense- Aarhus-Aalborg se atașează vagoane de Esbjerg, Silkeborg, Randers?

    Atunci mai bine mergi cu avionul, daca tot stai prin gări.

    11
    1
Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.