Actualitate

Cum va arăta pasajul rutier subteran Gării – Tărpiului, 8,5 mil. euro

Pe agenda Consiliului Local Bistrița în ședința din 21 martie se află aprobarea Planului Urbanistic Zonal pentru realizarea pasajului rutier subteran str. Gării – str. Tărpiului.

Finanțarea pentru această investiție, circa 42 de milioane lei (8,5 milioane euro), este asigurată cu bani de la Guvern prin Programul Național “Anghel Saligny”.

PUZ a fost realizat de Altemis SRL şi G&T Creator SRL pentru suma de 472.728 lei fără TVA.

Proiectul prevede: realizarea unui pasaj rutier subteran pe sub calea ferată; modernizarea pasajului pietonal existent; realizarea legăturilor din pasaj cu strazile laterale; modernizarea parcării publice situate pe str. Gării lângă magazinul Carrefour Market, după conceptul ”Park & walk”, inclusiv dotarea acesteia cu stații de încărcare electrice; asigurarea iluminatului public inteligent, modern și eficient, cu sistem de telegestiune aferent pasajului și zonelor adiacente, atât pentru infrastructura rutieră, cât și pentru cea pietonală și ciclistă; implementarea unor măsuri destinate creșterii siguranței în trafic pentru bicicliști și pietoni; extinderea sistemului de management al traficului în zonă.

În mare, lucrările la pasaj prevăd:

Aici puteți consulta PUZ în detaliu.

91 comentarii

  • Așteptăm și mutare autogării, de preferat la marginea orașului, în scopul aerisiri zonei Gării-Decebal, din toate punctele de vedere, inclusiv trafic rutier.

    Așa e în orașele civilizate. Așa ar trebui să fie și în Bistrița.

    Ăștia care comentează că nu am cum să ajungă în centru, au la dispoziție mijloacele de transport în comun, taxi sau Bolt

    33
    165
  • Foarte important si benefic acest pasaj care vine sa asigure o legatura directa, rapida a traficului auto asa cum a fost din totdeauna in Bistrita.
    Astfel se vor decongestiona zona Piata Decebal si timpul de asteptare cu motoarele pornite se vor scurta semnificativ la fel si poluarea.
    Si Autogara trebuie mutata pe capetele orasului undeva.Si trecerea de pe str. Romana trebuie refacuta si aici putem avea un mic punct de descarcare.
    Felicitari Primaria Bistrita !

    35
    217
  • Arata bine in desene, nimic de zis. Dar o simpla pasarela cum ar fi aratat? De ce nu ni se prezinta ambele variante, cu plusuri si minusuri, ca sa putem alege noi, locuitorii urbei, ce vrem sa fie acolo?
    Stim ca primarul tine cu tot dinadinsul ca sa se faca pasaj subteran. Dar poate exista variante mai bune, mai ales ca avem un precedent cu partia si nu ne mai putem baza pe judecata unui singur om.
    Ce bine era daca ne prezenta niste desene din astea si cand a renuntat la Centrul Intermodal.

    65
    16
    • @Gicu. Putea să fie și sistem de teleportare, de pe Gării pe Tărpiului. Acțiunea nu va succes dacă nu se va muta autogara.

      Se pot face chiar două autogări, una în zona de sud, cealaltă în zona de Nord. Pentru cea din Sud se poate găsit un loc în apropiere de calea ferată, cu o mică haltă, în locul celei de lângă Dedeman. Soluții ar fi, trebuie doar să se vrea.

      În Decebal nu suntem doar melteni, suntem și oameni care își doresc un cartier curat, liniștit. Am vrea să scăpăm de țigănia creată de existența autogării.

      14
      110
    • Actele de violență sunt responsabilitatea Localilor.

      Vorbește cu ei despre asta. Și despre cum tot Decebalul ( de la Winmarkt până la piață) e împânzit de cerșetori, „muzicanți” etc.

      10
      12
    • Primarul a fost prin Moldova ,unde s- a înfrățit si acolo a vizitat cramele moldovenilor,care de fapt sunt niste tuneluri subterane.De aia e asa de atasat de idee.Asa că ,singaporezilor o sa băgați cate un spriț la intrare si la iesire de la niste automate smart la fel ca in Singapore.

      18
      6
    • Ai puțină răbdare , Gicule !
      În iunie vin PSD isti la primărie și vor scoate de la naftalină proiectul lui Crețu , ăla cu Autogara suspendată !
      Ne e plin podul de proiecte , studii , desene, simulări….avem pentru toată lumea și pentru toate gusturile !
      Mai lipsește doar un referendum să ne întrebe pe unde vrem să trecem , pe deasupra sau pe dedesubt ?
      Da încă nu-i târziu…

      46
      3
    • Pasajele subterane întunecate arată mult mai nasol ca pasarelele.
      Oricum este important ca acestea să fie funcționale , utile , sigure şi foarte puțin cum arată :
      A. Funcțional – Străzile să fie interconectate direct între ele pe cele două direcți Vest – Est şi Nord Sud.
      B. Util – Tot categoriile de trafic să fie interconectate fluent la travesarea căi ferate adică traficul de maşini, traficul de biciclete şi traficul de pietoni.
      C. Sigur: Regândirea intersecție de la Winmark care va deveni un pericol major pentru siguranța circulației în oraş. Regândirea trecerilor de pietoni şi integrarea altor măsuri pentru sigurața circulației .

      10
  • UAU ! ce prost ai invatat la scoala gramatica romaneasca
    DU-TE asa se scrie corect si culca-te !!!
    Nu mai semnaliza ineptii !

    15
    133
    • Daca omul se duce si vine in locul de unde a plecat de ce sa folosesti….cratima?
      In Danemaca daca e sens giratoriu nu se foloseste cratima la „du-te”….pentru ca daca ajungi in acelasi loc e doar risipa de timp sa cauti pe tastatura….”-„!!!!!
      Astept un nou polutician din noua generatie sa o puna sub un proiect de lege!
      E corect sa fie sustinut din teritoriu….de un senior…te bagi la strans de semnaturi?

      8
      7
    • Domnule Bălan, la comentariul cu pricina v-a răspuns o singură persoană, cu 4 nick-uri diferite. Tot acea persoană dă zeci/sute de like-uri, folosind VPN sau cu alte metode. Dl semianalfabet are timp de așa ceva. Vă rog să ignorați acea persoană. Este ușor de recunoscut, scrie cu greșeli gramaticale grave și are nickuri ciudate și mereu altele (uau, calator, pasaj penibil si alte sute). Dvs sunteți o persoană cunoscută, respectată și emblematică, vă rog să nu vă coborâți la nivelul ciobănesc al domnului analfabet care jignește mereu.

      18
      41
    • Hai mă Tazman că eşti un pericol social. Cum mă poți tu gândi să plimbi cu autobuzele elevi care vin la Autogară şi se deplasează pe jos până la liceile Andrei Mureşanu, Liviu Rebrranu etc….. ?!

      31
      3
  • După nr de dislike-uri la comm-urile privind mutarea autogării, îmi pot face impresie despre bistrițeni. Sau, să fie etnicii din Viișoara (de peste linie), cei care dau dislike?

    Navetristilor, să știți că tot în Bistrița sunteți, chiar dacă vă lasă cursa un pic mai departe de pciață. No, n-aveți frică.

    12
    118
    • Măcar la copiii care fac naveta la liceiele şi şcolile din Bistrița va-ți gândit când va trăznit prin cap ideea cu mutarea autogării la marginea oraşului ?!

      117
      10
    • In autogara in fiecare dimineata e puhoi de busuri care preiau copii si-i repartizeaza prin oras. La fel ar putea sa fie si daca autogara e mutata mai inspre pompieri sau alta zona. Sa duci autogara in centru e cea mai mare prostie. Si asa orasul e supraaglomerat, nu mai suntem in 1800 cand autogara era in centru si singurele autovehicule care veneau in centru erau tractoarele cu remorcile pline de oameni. Acum blochezi tot orasul sa ajunga zecile de autobuze in centru. Infrastructura a ramas mult in urma fata de necesitatile orasului in momentul actual. Strada Rodnei este mult depasita pentru fluxul de masini si oameni din zona autogarii, ceea ce duce la ambuteiaje in toata zona. Cand eram copil de 7 ani mergeam pe jos la scoala de la han pana in capatul Decebalului, in ziua de azi daca nu sunt parcati in clasa in banca, deja e scandal. Mai lasati-ne. Sunt autobuze din 2 in 2 minute, pentru asta le-a facut benzi dedicate daca tot ne-a lasat tot orasul fara parcari.

      12
      47
    • @Tazman,
      Nu este obligatoriu ca autobuzele şi autocarele să circule pe strada Rodnei ca-să ajungă la Autogară fiindcă sau creat benzi speciale pentru autobuze şi autocare pe străzile Gării , Decebal … Libertății şi Calea Moldovei până la intările în oraş. Practic Autogara este pe strada Gării mai puțin pe Rodnei.
      Oraşul este aglomerat fiindcă tăntălăi au îngustat o grămadă de străzi spre exemplu în zonă strada Împărtul Traian fără să facă nici măcar o stradă nouă care să degajeze circulația. Acum cică alți tăntălăi vor să facă sensuri unice cică asta ar rezolva situația ha, ha fără să țină cont că volum de maşini va fi lafel chiar va creşte multişor în ani viitori indiferent dacă străzile sunt cu sens unic sau cu dublu sens, singura soluție fiind construirea de noi străzi în mijlocul oraşului. În ce priveşte transportul public local gratuit va fi plin de persoane dubioase mai ales în zona centrală şi acum sau întâmplat agresiuni în autobuzele locale, eu nu îmi las copiii să circule cu autobuzele locale.

      19
      1
  • Dacă vine de departe cu trenu’ , dacă o avut bani de o călătorie lungă, poate să mai plătească câțiva lei pentru un taxi sau un Bolt.

    Dacă nu, stă în stație și așteaptă autobuzul. Stația nu dispare, dispare doar autogara, cu toate autobuzele care fac manevre acolo. Și, să nu uităm, cu toți călătorii, care se țigănesc sau nu.

    5
    96
    • @ Ionatan , adică voi prin mutarea autogări la Cucuieți din Deal nenorociți pe toată lumea ca-să obțineți nimic poate un loc să mai puneți nişte panseluțe.

      101
      4
    • Cei mai afectați de tâmpenia asta de pasaj sunt tocmai cei ce locuiesc în blocul Dalas ” şi f_bip şi cu bani luați „.
      Eu au mai cerut ca prin demoloarea punctului termic din spatele blocului să se facă locuri de parcare însă cei din primărie ” deştepți tare ” cum îi ştim cu toți au căzutde cuviință să facă acolo centru de urmărire a populație care va aglomera zona şi mai mult.

      80
      5
    • Da` autogara iti convine sa o ai sub balcon? Toate ambuteiajele cauzate de autobuzele care ies din autogara, plus mijloacele de transport in comun locale, care circula des pe-acolo?

      Pe cuvantul tau de locuitor in blocu` „Dallas”, iti place cum se prezinta zona in martie 2024?

      Astept raspuns.

      4
      33
    • @@JR, dar când te-ai mutat în Dallas, nu era tot acolo autogara? Ceea ce vrei tu e ca și cum îți iei apartament într-un bloc lângă o stație de tramvai, și apoi ceri desființarea liniei penru că tramvaiele fac gălăgie. Cam nonsens. Ceea ce poți să faci este să vinzi apartamentul (ieftin, că cine are bani nu se mută în ghettouri) și să îți cumperi într-o zonă mai bună, unde dorește inimioara ta! Sau te poți muta la Slătinița, acolo e liniște, aer curat, sunt locuri de parcare câte vrei, nu sunt ambuteiaje, nu se construiesc pasaje.

      12
      5
    • Dacă ai vrut atunci îți dau răspuns :
      Uită-te în poză să vezi că Autogara nu este sub balcoanele de la blocul Dalas în schimb pasajul este.

      20
      2
    • Cand m-am mutat eu in Decebal, acuma-s 23 de ani, nu discutam de nivelul asta de trafic si de aglomeratia care e acum.

      Dar da, ai dreptate. Solutia e mutatul. Desi nu e doar problema, intrucat, din ce stiu eu, zona este una rezidentiala. Si platim taxe si impozite la Primarie, ca macar sa ne putem odihni (unii poate lucreaza in ture de noapte).

      Ah, si inca ceva: nu e ok ca un oras ce are pretentii de urbe de nivel european sa aiba ghetoul in mijlocul localitatii.

      6
      13
    • @@@ares,
      Păi Ghetoul este la Poşta Veche şi în Cetru Vechi acolo stau toți ciudații.
      Cum vrei tu să muți Centru Vechi în afara oraşului ?!

      46
      3
    • Hai mă @@@ares că eşti tare ca fularu iute ca sertaru nu am mai râs atâta pe săturate de mult ha, ha. Cu acest pasaj subteran o să dormi bine în Decebal ha ha

      45
      2
    • Buey nume de doberman…măh bugetar ratat …Elitistule care ești tu.

      9
      4
  • Ești dusă. În fine, se poate observa din flow-ul comentariilor cam care sunt percepțiile.

    În concluzie, cartierul Decebal e pierdut. Ghetou scrie pe el. Nu ne rămâne decât să ne mutăm. 😅

    5
    60
  • Mai bine făceai tu naveta la școală, când a fost cazul. In schimb, te-ai mulțumit cu școala de bune maniere de la CAP.

    Cine nu e capabil să se exprime corect, în scris, în limba română, nu ar trebui să aibă dreptul de a-și da cu părerea.

    8
    59
  • Nu dispare nicio autogară, terminați cu tema asta, nu vă mai consumați energia. Și e foarte bine, autogara este lângă gară în toate orașele. Important e să se apuce cât mai repede de pasaj, este o investiție care trebuia făcută încă în anii 90. Mergea și o pasarelă, dar dacă pasaj au vrut, pasaj să fie. Doar apucați-vă odată de treabă!!!

    16
    25
  • Te anunt postacule ca Balan nu platesteeeee !
    Nu are cum, deoarece este pensionar civic si nu este platit din bani publici si vine doar cu idei, propuneri care desigur datorita prezentei constante prin CL sunt luate-n calcul.
    Asa este DEMOCRATIA functionala.
    IOLVON ?

    11
    114
    • Bălane, nu te mustră măcar un pic conștiință că nenorocești prin această bazaconie de pasaj atâția oameni atât pe cei din zona Dalas cât și pe cei de pe strada Tărpiului ?

      98
      11
    • Uite cine îndrăzneşte să vorbească despre democrație ăla cu casa ilegală !

      83
      8
    • @Anonimea-n-drum`
      chiar aș fi curios ce pregătire ai matale (înafară de prostac prost)
      cum dracu` ai dedus că acest proiect îî aparține domnului Bălan?
      pasajul subteran aparține vechiului regim de idioți comuniști ..
      Strada Tărpiului e OK ..apar blocuri noi în zona e nevoie ca de aer de așa ceva (la pasaj mă refer)

      11
      87
    • Bistrițenii sau exprimat voința în mod DEMOCRATIC la referendum pentru o centură pe lângă Bistrița. Nici azi actuala administrație ” democratică ” nu a pus în operă voința democatică a cetățenilor oraşului.

      49
      2
  • Când este dezbaterea publică pentru PUZ Pasaj Subteran Gării – Tărpiului ?
    Adevărații beneficiari ai acestor lucrări sunt cetățenii Bistriței şi ei au dreptu la o dezbatere publică adevărată !

    84
    • Nu a fost nici-o dezbatere publică sa votat şi această tâmpenie din nou orbeşte la comandă de partid şi cetățenii Bistriței au fost din nou ignorați.

      14
  • Autogara lângă gară este ceva normal și binențeles că asta vine la pachet cu „aglomerație”. Se întâmplă aproape în orice oraș civilizat. Eu cred că dacă primarul nostru vrea să scape de belea ar trebui să mute și gara și autogara în afara orașului.

    5
    39
    • @ Nicu, Atunci la ce mai avem nevoie de Gară şi Autogară dacă se mută în afara oraşului, acestea nu sunt pentru oamenii din oraş ?! Atunci nu este mai bine să le desfințăm de tot ?! Atunci nu este mai bine să desfințăm oraşu cu totu ?! 😂

      80
      1
    • @Nicu, deobicei, asa este. Insa, sunt si cazuri cand sunt dispuse in locuri diferite ale orasului. Asa e in Targu Mures. Si nu moare nimeni din cauza asta. Ba din contra!

      2
      57
    • Toate se fac acum în afara oraşului, bazinele de înot, magazinele acum vor să mute şi autogara este cazul să ne mutăm şi noi în afara oraşului ca oraşul să rămână pustiu aşa ca Centru Vechi.

      13
  • Am speranța limitată că măcar acum în ultimul ceas consilieri local nu vor mai vota orbeşte ca pâną acum la ordin de partid şi vor studia cu atenție această propunere de pasaj subteran foarte controversată. Dacă nu la alegeri vor fi ne-votați aşa cum votează ei.

    73
    2
    • În cazul blocări iminente a sensului giratoriu de la Winmark din cauza unui accident iminent, inudație etc… pratic se va bloca jumătate de oraş fiindcă toate străzile duc în acest sens nefiind nici-o alternativă de ocolire.

      64
      3
    • Pentru că nu a fost nici-o dezbatere publică pentru acest PUZ de pasaj subteran Gării Tărpiului pun aici în comenari sugesti care să fie măcar dezbătute în şedința de CL dacă nu integrate în modificarea . Pun în mai multe comenarii pentru ca şi ceilații cititori să-şi poată exprima opinile şi opinile contrare sunt binevenite numai aşa va rezulta un lucu bun.

      63
      1
  • Trebuie rezolvată legătura directe vitală pe ambele sensuri de circulație dintre străzile Rodnei – Arțarilor – Gării aceasta este deviată şi va aglomera enorm sensul de la Winmark.

    65
    • Cu o recalculare a pasajului se pot conecta uşor direct pe două benzi pe lângă calea ferată străzile Rodnei cu Arțarilor.

      10
  • Se pierde prioritatea foarte bună a culoarului Industriei – Dimitrie Cantemir in pasajul acelea unde vizibilitatea este limitată, pentru evitarea acidentelor sugerez cel puțin nişte semafoare.

    54
  • Se va ieşi din acest pasaj din semiubră în rampă spre sud cu soarele în față fix în sensusul giratoriu supraglomerat de la Winmark, aceasta va fi sursa la o mulțime de accidente grave.

    65
    3
    • Intersecția de la Măgura din acest proiect de pasaj subteran este extrem de periculoasă.

  • Trecerea pietinilor va fi extrem de delicată şi periculoase fiindcă trecerile de pietoni sunt foarte departe în zona Winmark şi Autogării.

    64
    2
    • @7 clase
      bă analfabetule ..trecerile de pietoni sunt semaforizate + au buton special pentru pietoni
      ești extraordinar de analfabet ..nu ți-e rușine să ieși așa în lume?
      din punctul meu de vedere sunteți o samă de mucoși în armata ”Anti-Bălan” 🙂
      bietul pensionar, fără voie, a dat sens vieții pentru o mână de mucoși analfabeți

      3
      60
  • Pietoni care vor ieşi din actualul pasaj subteran destul de lat după ce vor ieşi din acesta vo fi ghidați ca oile prin strungă pe niste culoare înguste şi întortocheate pentru a trece străzile periculors în calea maşinilor care ies fără vizibilitate din acest pasaj.

    60
    1
    • Este obligatoriu să fie reanalizate trecerile acelea din proiect, parcă este un labirint.

      10
  • În acest PUZ de pasaj subteran nu există nici-o pistă de biciclete care să conecteze pistele de biciclete de pe Decebal şi Gării cu pistele de biciclete de pe Dimitrie Cantemir, Drumul Cetății şi viitoarea pistă de pe Tărpiului.

    63
    2
    • Este destul de straniu că sau chetuit o mulțime de bani şi muncă inutil pentru pistele de biciclete dacă nu vor fi conectate între ele.

      16
  • Dispare în toalitate parcarea foarte bună de pe Dimitrie Cantemir cea de lângă actualul pasaj.

    58
    1
  • ” implementarea unor măsuri destinate creșterii siguranței în trafic pentru bicicliști și pietoni; extinderea sistemului de management al traficului ” Păi tocmai acest lucru acest pasaj subteran nu face ba din contră creează situați foarte periculoase şi multe situați conflictuale între toţi participanții la trafic

    70
    2
  • Pe ” marea ” arhitectă din ” marele ” oraş Dej plin de pasaje subterane 😂 o cheamă tot Turc o fi vorba şi aici de nepotism sau este doar o întâmplare nefericită ?!

    77
    1
    • Îh arhitecta aia este întâmplarea nefericită + specialişti din primăria lui Turc 🤣

      47
  • @Ingineru de Drumuri – Toate observatiile dvs sunt foarte corecte si ar merita, fiecare, un raspuns in scris. Din pacate n-o sa fie fie cazul. Primarul si aparatul din subordine si-au batut joc si de data asta de prevederile legii privind transparenta decizionala.
    In mod normal la toate observatiile dvs. autoritatea publica trebuia sa raspunda in scris si proiectul de hotarare trebuia sa fie definitivat numai dupa luarea in consideratie a tuturor acestor puncte de vedere. Contrar prevederilor legii privind transparenta decizionala Primaria nu a respectat termenul minim de 30 de zile de lucratoare intre momentul aducerii la cunostiinta publica a proiectului si avizarea acestuia. Afisarea proiectului s-a facut, in bataie de joc, doar la sediul institutiei cine stie pe ce afisier plin de tot felul de hartii unde nu-l vede nimeni, in data de 1.03, intr-o zi de vineri si nu a fost transmis catre mass-media locala. Astfel publicul a aflat continutul proiectului doar astazi, cand a fost anuntata ordinea de zi a sedintei CL din 21.03. Durata minima prevazuta in lege de 10 zile pentru transmiterea propunerilor a fost transformata in durata maxima asa ca acum e prea tarziu ca sa mai fie luate in seama orice sugestii.
    Interes, din partea publicului exista, dupa cum se vede. Interes din partea administratiei de a afla pozitia publicului nu. Se mimeaza doar respectarea unor proceduri. Nici macar adresa de e-mail a institutiei nu a fost corect mentionata in Anunt. Nu a fost desemnata persoana care trebuia sa primeasca sugestiile publicului cu privire la proiect.
    Asociatia de locatari din Blocul Turn a transmis obiectiile si opozitia locatarilor cu privire la proiect. Acestea nu se regasesc in materialele de sedinta si nu au fost avute in vedere la elaborarea proiectului de hotarare. Toate acestea pentru ca nu exista un interes real din partea primarului si a coalitiei care il sustine de a lucra pentru cetateni, pentru nevoile reale si prioritatile acestora. Interesul initiatorului este doar de a mai bifa ceva inaintea campaniei electorale.
    Unde duce acest mod arbitrar si nelegal de adoptare a Hotararilor putem constata daca privim la groapa din Decebal pe care nu si-a dorit-o nimeni si nu serveste la nimic decat la cheltuirea nesabuita a banilor publici, pe timpul si pe nervii bistritenilor. Din pacate deciziile adoptate prin incordarea muschilor la final de mandat nu duc doar la risipa si neglijarea prioritatilor cetatenilor ci aduc prejudicii permanente orasului din punct de vedere urbanistic, al traficului si afecteaza negativ calitatea locuirii.

    92
    3
    • Alexandru aveți dreptate. Eu nu mă îndoiesc că pe 21 se va vota din nou orbeşte acest PUZ nelegal . Sper că viitorul primar şi consiliu să anuleze această fuşăreală de PUZ nelegal şi să-l atace în instanță iar cei vinovați să plătească.

      83
      2
  • Cum ar fi sa se propună un monorail pe relația Bistrița- Bârgău, atunci toate strazile ar fi libere și parcări ar exista teficul arfi mai fluid etc.

    2
    21
    • Ce plm are dezbaterea pe buget cu dezbaterea publică pe PUZ pasaj. Trebuie făcută o dezbatere publică pe acest PUZ de pasaj. Este o lucrare delicată pentru oraş nu este ca pranghelie pe strada Liviu Rebreanu altfer riscăm iar să ne trezim cu o altã bazaconie de pasaj ca cea de la Decebal care mutilează oraşu.

      42
    • Programul de investitii publice 2024, cap. 84.02.03 „Transport rutier”, pct. 13 „Pasaj rutier subteran Str. Garii – str. Tarpiului”

      > https://timponline.ro/cum-arata-bugetul-bistritei-pe-2024-ce-investitii-vrea-sa-faca-municipalitatea/

      Cate adrese ati formulat in atentia Primariei? Cate intrebari ati adresat consilierilor locali pe aceasta tema?
      Primaria considera ca a respectat legea; daca dvs. aveti o alta opinie puteti actiona Primaria in instanta.

      Fapte, nu indignare online!

      3
      38
    • Din toate solicitările pe care le-am trimis pe adresa de email primăriei actuala administrați nu mi-sa răspuns la niciuna. Cel puțin de la administația anterioară am primit scrisori cu ” Vă mulțumim ….. şi recomandările dumneavoastră vor fi analizate curând „. Am încercat şi pe pagina de FB a primarului actual însă observațile au fost şterse. Deci singura opțiune rămasă cetățenilor oraşului este indignarea în presă.

      30
    • @ Sergiu, Când toată lumea îi spune primarului că a intrat în gard cu pasajalu ăsta şi ar fi cazu să o dreagă cumva nu mai este nevoie de nici-o hârtie lucrurile sunt evidente.

      28
    • Această ciornă de PUZ de pasaj subteran trebuie trimisă urgent la corectat. În fața consiliului local poți să îl prezinți că până acum sa dovedit că votează toate prostiile însă nu ai cum să te prezinți în fața oamenilor cu aşa ceva.

      18
    • Mai gândiți-vă cu aşa ciornă de PUZ cu multe probleme nu vă puteți prezenta în fața electoratului.
      Gândiți de două ori şi tăiați odată.

      17
  • Primăria avea obligația legală să amplaseze un panou mare de informare cu detalii clare despre acest pus aproape de intrarea la Carrefour să-l poată vedea toată lumea şi dacă vrea să respecte opinia cetăținilor oraşului alt panou mare pe partea cealaltă la intersecția stăzilor Tărpiului cu Dimitrie Cantemir. Sau poate ca să mimeze legalitatea cei din primărie au amplasat aceste panouri în nişte cotloane în care nu le poate vedea nimeni fentă învățată de la dezvoltatori.

    47
  • Fiecare primar mai nou trebuie să spargă niște milioane pe un proiect aiurea. Crețu cu pârtia, Turc cu pasajul Gării… Sincer mai bine faceti cu totul și cu totul alte lucruri si investiții prin oraș de ăia 8,5 mil. € , că idei bune ar fi…Dar nu pasajul ăla ca nu ajuta nimănui

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.

GA vertical

Carliont

KissFM

KISS FM

Titlu Articole Recente

Articole recente

Titlu Comentarii recente

Comentarii recente

CleverADS