Social

De ce rămân drumurile sparte atât de mult timp după execuția unor lucrări

Rombat

După execuția unor lucrări la rețele de utilități, drumurile rămân sparte mult timp după ce, aparent, lucrările s-au încheiat, spre nemulțumirea șoferilor, dar și a locuitorilor din zonele respective. Localnicii din Sărata, care au transmis nemulțumirile lor administrației locale, au primit un răspuns în ședința Consiliului Local.

”În ce privește lucrările de extindere a unor rețele, săpăturile nu pot fi acoperite în secunda 2 după ce se pun conductele aferente pentru că sunt necesare probele de rețea, fie că vorbim de rețele electrice, de apă, canal sau gaz. Lucrările care par abandonate, ele sunt de fapt în acele probe de etanșeitate care sunt necesare. Lucrările se încadrează în termenele prevăzute și aprobate, noi oricum, cu constructorii încercăm să urgentăm finalizarea lucrărilor, înțelegem neplăcerile pe care le provoacă, însă ele se fac pentru locuitorii din Sărata, indiferent dacă e vorba de curent sau de gaz”, a spus Kocsis Lorand, director executiv al Direcției de Infrastructură și Servicii din Primăria Bistrița.

La rândul ei, directorul Direcției tehnice din Primăria Bistrița Lia Ivașcu, a făcut unele precizări legate de proiectul de extindere a rețelei de gaze naturale: ”Suntem în analiză tehnică la procedura de achiziție. Este și noua reglementare cu continuarea sau nu a unor lucrări – pentru care noi furnizăm acum date ministerelor de resort – și o să vedem ce se întâmplă cu acest proiect”.

13 comentarii

  • Culmea ca alții pot în secunda 2 să le acopere…numai la noi îți rupi mașina în tranșeele lăsate de izbeliște cu lunile

    67
    2
    • Pe tarpiului, in dreptul la leonii 2 se fac probe la conducte de 6 luni…asta se cheama nesimtire fata de cetatean nu proba de etanseitate!!!!!!
      ….sau poate au inceput lucrarile la pasaj si nu stim noi!!!

      56
      1
  • Uitați-vă cum arată strada Tărpiului, până jos la Casa Someșană, efectiv ne rupem masinile de luni de zile, cred ca e prea mult totuși pt probele de etanșeitate, nu credeti?

    77
  • 😃😃😃, ieșiți în Occident la câteva ore de specializări și veți realiza că se pot obține rezultate profesionale din secunda 2 așa cum te referi…. chiar v-ați da seama că rămâne totul cum ca și nimic nu s-ar fi întâmplat chiar din acea secundă 2!!!
    Mai avem de învățat 👍🏻…. continuați cu fușereala.

    33
    7
  • Pur si simplu JENANT raspuns. Hai sa fim seriosi, oamenii astia chiar vor sa ne ia de prosti pe toti. Cum puteti sa spuneti ca asta este cauza DEBANDADEI lasate in urma oricaror interventii la retele cand aducerea la starea initiala a carosabilului sau a trotuarelor dureaza cu lunile de zile sau uneori chiar depaseste un an? Chiar asa de mult vreti sa spuneti ca dureaza testele? Va pot da zeci de exemple de carosabil spart abandonat cu lunile de zile. Cel mai recent exemplu pe strada Mosilor din Bistrita un canal a durat mai mult de 4 luni de zile de la data sesizarii noastre catre Primaria Bistrita pana cand a fost remediat. Apoi pe strada Libertatii, pista de biciclete si trotuarul au fost sparte si lasate asa de mai bine de 90 de zile deja. Sunt tot asa si acum. Terminati cu asemenea explicatii JENANTE mai ales ca sunteti platiti cu salarii frumusele din banii cetatenilor. Mai aveti tupeu sa faceti si greva prin primarii dupa ce o duceti mai bine decat majoritatea angajatilor din mediul privat si va permiteti asemenea explicatii jenante.

    55
  • Daca testele dureaza atat… ceea ce la fel ca 90% din cetatenii acestui oras ma indoiesc…atunci faceti altfel testele pentru ca in alte orase nu se intampla ca la noi. Mergeti si vedeti cum fac altii si invatati! Dar nu ne luati de prosti!

    37
    • Ce ziceți de o colaborare între toți cetățenii să nu mai plătim nici noi taxele?
      Aștia chiar sar gardul cu lăsatul lucrului de mântuială!

      19
  • Mă oameni voi sunteți serioși? Gogoși calde!!! Cică teste de etanșeitate!!!! Ori unii se cred prea deștepți ori ne cred prea proști. Termenul de etanșeitate cu siguranță se referă la sifonarea totală a banilor alocați unei lucrări în așa fel încât banii licitați să intre pe două conducte: una larga a constructorului și alta mereu deschisă a parandarătului. Atâta timp cât cele două conducte sunt alimentate constatat și sunt etanșe, fără scăpări spre structuri anticorupție noi ne zbatem tot în aceleași gropi. Pesemne și cărămida cu care mândrul edil se bătea în piept că sancționează lucrările lăsate de izbeliște s-a înmuiat și ea, poate tot din cauza unei ,,scurgeri”

    22
  • Chiar ne cred prosti,cum sa vii cu o asemenea explicatie,cu o asemenea eschiva,mai ales ca ei stiu, ca proba de etanseitate se face inainte ca tevile sa fie ingropate,asa e logic.

    10
Apasă aici ca să comentezi

Răspunde-i lui Calun Cancel

Reguli pentru comentarii. Click aici.