”Am avut de curând discuţii privind Gara Bistriţa, unde lucrează firma Copisa, care are aceste întârzieri în lucrările de modernizare. Promisiunea pe care a făcut-o este că se va încadra în termenul reeşalonat, cred că este vorba de martie 2014, dacă bine reţin. Este vina constructorului, am ajuns în situaţia foarte interesantă în care au bani, au bugetul aprobat. Nu e problemă de bani, ci de execuţie fizică a lucrărilor. Valoarea contractului încheiat cu ei este de 36 de milioane lei fără TVA. Trebuia să fie undeva la 70% la sfârşitul anului cu gradul de execuţie a lucrărilor, începute în martie 2012”, a spus Marcel Boloş.
”Suntem cu ei ca într-un fel de dans, am început cu ei şi dacă reziliem contractul riscăm să nu mai facem gara. Atunci am încercat tot felul de variante ca să ajungem la final cu ei. Eu spun că undeva în iunie 2014 va fi gata gara. Le-am dat banii, e decontat la zi, nu au probleme, dar de dor de muncă au”, a adăugat directorul general al Autorităţii de Management pentru Programul Operaţional Sectorial Transport.
Valoarea totală a investiţiei, modernizarea Gării Bistriţa Nord, este de aproape 57 de milioane lei. Iniţial, totul trebuia să fie finalizat până în vara acestui an.
doamne ………aici este cea mai mare prostie care am putut s-o vad in viata mea. deci se cheltuiesc o caruta de bani ptr. ce ??? ptr. o gara cu 3 personale[pardon Regio] si un accelerat [pardon Inter-regio] , si 2-3 particulare [adica capuse]. deci ptr astea noi cheltuim acesti bani ??nu pot sa cred . la gara din Brasov unde se stie ce trafic este s-au cheltuit jumatate . si acum la final intreb : dar cocina aia de gara din Saratel ??? cind se va face ?? si tot cu o caruta de bani ?? vedeti prieteni , aici se ,,scurg,, banii dvs.