Actualitate

Ovidiu Creţu spune că Bistriţa se poate promova la pachet cu oraşele medievale din Transilvania

Târgul medieval Bistriţa se apropie de final. Au fost trei zile pline cu evenimente care mai de care mai interesante şi în decursul cărora autorităţile şi-au putut forma o părere despre cum trebuie să promoveze oraşul nostru.

În opinia primarului Ovidiu Creţu, care a făcut duminică, la prânz, un bilanţ a ceea ce s-a întâmplat la târg, Bistriţa se poate promova cel mai bine la pachet cu celelalte şase cetăţi medievale din Transilvania, regiunea în care locuim fiind ea însăşi un brand. Tocmai de aceea, la Târgul medieval au fost invitaţi reprezentanţi din Sibiu, Sighişoara, Sebeş, Cluj-Napoca, Mediaş şi Braşov, oraşe promovate în Ghidul Siebenburgen, lansat cu această ocazie. Cu toţii au fost de acord că aceste oraşe pot atrage mai uşor turişti dacă se promovează împreună.

În cele trei zile de târg medieval, au avut loc, printre altele, un concurs de sculptat dolveci, un concurs culinar din care a ieşit învingător Restaurantul Decebal cu ale sale sarmale cu păsat, un carnaval, animaţii strale, un târg medieval şi un maraton de caricatură la care participă Leonte Năstase, Ovidiu Ambrozie Borta şi Cătălin Bilea,a rtişti ai Academiei Popa’s. Ei vor încerca să facă trei mii de caricaturi în zece ore ca să intrăm în Cartea Recordurilor, dar, dacă nu se va întâmpla acest lucru, nu va fi nicio supărare.

„În opinia mea, faptul că sunt sute de copii care au primit câte o caricatură cu o semnătură celebră e deja un câştig. Lumea a venit pe centru, a participat la târg, i-a plăcut ce a văzut, per ansamblu este o reuşită”, a spus Ovidiu Creţu.

 

 

Etichete

2 comentarii

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.