Noua organigramă a Primăriei Bistrița este finalizată în proporție de 90%, iar în perioada următoare va fi supusă aprobării Consiliului Local.
”La nivelul Primăriei Bistrița avem în proporție de 90% finalizată noua structură, noua organigramă, suntem în cei 10% pentru finisaje și probabil în perioada imediat următoare vom intra cu aprobarea ei. Este ca funcționalitate. Ca personal nu este diminuată. Oricum, din Primărie deja au plecat de când am preluat eu mandatul aproximativ 100 de persoane, din aparat și din instituțiile subordonate. Deci, oricum, este mai suplă. Spre exemplu, în Primărie sunt oameni care așteaptă să vină Diaspora să îi întrebe ceva, să le ceară informații, există un birou pentru Diaspora, n-are ce căuta. Cu siguranță s-au făcut economii până acum, la 100 de salarii dacă iei numai 5.000 de lei brut și deja vorbim de o sumă. În Primărie încercăm să eficientizăm cam tot”, a declarat primarul Gabriel Lazany.
Primarul Bistriței crede că o restructurare administrativă, la nivel național, este obligatorie.
Poi luați modelul de la Oradea. E foarte eficient de exemplu certificatele de naștere a copiilor Să se de-a direct din spital . Spitalul orășenesc mă refer nu cele particulare . Să nu mai fie atîta umblătură . Apoi personalul implicat direct la ghișeu cu publicul monitorizat și cu siguranță vom vedea îmbunătățirea modului de lucru cu cetățenii sperăm să vedem lucruri Bune succes Tuturor
Au plecat o suta de persoane prin pensionare ori transfer la alte institutii bugetare si vor fi angajate altele. El nu spune cate persoane au fost angajate de cand a preluat mandatul.
au fost angajate alea ..testate de Tatuc .Doar nu-l poti lasa pe Gaby de capu lui la primarie ! sa fim seriosi !!
Vorbe! Daca s-ar fi facut ceva economii, Primarul ar fi trebuit sa poata sa spuna exact ce si cat. Nu e in stare decat sa arunce vorbe.
Hai sa mergem la maximum si sa asumam ca 100 de oameni au plecat de la 1 ianuarie. Folosind cifrele din enuntul propagandistic al domnului primar obtinem 500.000 de lei. Cu cifra asta ne amageste dl Primar! E posibil sa nu fie vorba de nici 100.000 dar treca de la noi.
Pe de alta parte stim ca domnul Primar a platit degeaba pentru deszapazire din Ianuarie pana la sfarsitul lui Aprilie, adica 120 de zile. In tot intervalul asta n-a cazut un fulgulet in oras si n-a fost nevoie sa dam nici macar cu matura in fara blocului necum sa lupte utilajele pe strazi cu nametii. Domnul primar a spus intr-un interviu ca costul contractului pentru deszapazire pentru luna Decembrie 2024 a fost de 20.000 de lei pe zi. A mai spus apoi ca s-a implicat personal si a negociat dumnealui contractul pentru 2025 reducandu-l cu 30 de procente. Valoarea totala, in conditiile astea ajunge la 2.400.000*0.7=1.680.000 lei. Nu vrea domnul Primar sa dea socoteala si pentru gaura asta in buget? Nu de alta dar poate n-o mai rostogolim si anul viitor ca n-o sa moara firmele client din asta.
”În Primărie încercăm să eficientizăm cam tot” Îmhî!!!
“Ca personal nu este diminuată.” Nici nu trebuie! Doamne fereste! Doar nu cumva vreti sa ajungem ca Berlinul care la 3.800.000 de locuitori are 800 de angajati la primarie!
Sunt multe dezinformari despre nr de bugetari din alte țări.
De exemplu Polonia, care ar avea mai putini bugetari că România. Dar acel număr nu include: medicii, profesorii, asistenții sociali etc.
Berlinul. Ce intra în acel număr? Doar cei care muncesc la birou?
Dar cei care matura strada, care vorbesc cu derogatii pe strada? Sunt inclusi?
Firmele de pasa sunt include?
Stomatologii școlari și medicii scolari sunt inclusi?
Sofwrii de pe autobuze le școlare ?
Așa……obtinem ce rezultat vrem noi, în funcție de ce număram .
Copenhaga are 45.000 angajați‼️
Consiliere psihologică, ADHD, al doilea profesor pt elevii cu nevoi speciale etc.
Povesti.De 35 de ani.Dar daca sunt ascultatori de ce nu ?
Tipuri de job în Primăria Copenhaga.
Salubrizare, amenzi de parcare, asistente care vizitează vârstnicii, personal de la casele de copii, muzee, biblioteci, galerii de artă, programe de incluziune social, forțele de muncă, afterschool, profesori, educatori, asistenți sociali, direcția de spații verzi, direcția de turnuri și indicatoare auto, direcția de iluminat public,
Cum să fie doar 800?
În Odense, al 3-lea oraș ca mărime din Danemarca doar asistenții sociali care se ocupa de bătrâni, persoane cu handicap sunt 800!
Esbjerg, cam de aceeași mărime cu Bistrița, are 12.000 angajați!
Copenhaga are 40 de Centre de îngrijire a vârstnicilor! X 40 angajați fiecare?!?!?!
Vreo 40 de centre în care locuiesc persoane cu handicap fizic sau mental, ADHD și au în jur de 20 angajați fiecare centru, pentru ca locuitorii au nevoie de asistență în permanență, nu îi poți lăsa de capul lor!
La noi, în România se dau banii însoțitorului și scăpăm de cheltuieli ! Nu mai trebuie să angajăm pe nimeni!
Există multe centre de primire a femeilor care au fost bătute de către soț!
Un astfel de centru https://danner.dk/ poate primi 18 femei și 18 copii!
Primăria din Copenhaga are pe statul de plata 60 de angajați!
Deci, atenție mare la nr de bugetari! Pentru ca unii dintre ei chiar își justifică existența!
În administrația publica centrala și locala sunt aprox 450.000 diferența pana la un 1.400.000 sunt cei din sanatate, medici ,profesori.
Se dezinformează f mult , asta nu înseamnă că nu trebuie comasate direcții, servicii, desființate unele posturi de directori degeaba, aici ii buba șefi peste șefi și lucrează fraieri.
Dar problema se pune cine hotărăște cine pleacă și cine rămâne,care sunt criteriile?
Am auzit subalterni care nu știu cum sa i pupe mana șefului sa I facă toate mofturile sa i între în gratii ca să nu l pună pe lista neagra.
Sa vii și sa anunți ca faci organigrama mai supla în timp ce nu demult ai anunțat ca ai angajat consilier personal peisagist iar iarba e pana sub geamuri, când ai promovat in functii si angajat în institutie și acuma sa ne aburești cu pensionarii care au plecat cu piciorul în c..r după o viata muncita în instituție, sincer nu prea mai tine.
No, așteptați ca domnul președinte Nicușor cu partidele politice psd, pnl, UDMR, usr iau masuri drastice în ce privește pleava în rest nu se ating de pensiile speciale!, subvențiile la partidele politice, pensiile speciale, reducerea numărului de parlamentari ex secretari de stat, o grămadă de consilieri personali, reducerea numărului de ministere dimpotrivă trebe atâtea ministere cât sa satisfacă pe toți foști.
Asa i di la primarie, pleacă oameni care incomodează și rămân ai nostrii.
Pleaca mereu cel care are curajul sa spuna lucrurilor pe nume, acela care se opune in mod vehement aberatiilor pe care un sef pus politic sau alte criterii de incompetenta le poate debita. Acel sef care s-a tarat pe jos pentru o functie de la toti primarii care au existat vrrodata. Acel sef cu parinti turnatori si colaboratori la securitate, sau acele sefe, amante ale unor politicieni celebri. Cat despre organigrama, sa nu si fsca nimeni sperante ca ceva se va intampla vrrodata, nu doar acum.
Ciurucurile societatii sunt si vor fi in continuare bine vazute de orice primar, pentru ca au clasa in acest domeniu.
Domnule primar.Aveti în subordonare directa politia locala i adunătură de asa zișii polițiști.Propuneti un referendum pentru desființare și sau reorganizare ca este un tocător inutil de bani.!!!!
sustin punctul de vedere alui Jan