Potrivit anunţului postat pe site-ul municipalităţii, Primăria Bistriţa a impus următoarele condiţii potenţialilor candidaţi : cunoaşterea limbii române scris şi vorbit, capacitate deplină de exerciţiu, stare de sănătate corespunzătoare, studii de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă, masterat în domeniile „Administraţie publică” sau „Management”, experienţă în funcţii de conducere de minim 5 ani, cazier judiciar curat.
Se pare că o singură persoană a considerat că le îndeplineşte: actuala deţinătoare a biroului proaspăt înfiinţat în Primăria Bistriţa, jurista Cecilia Bucur Pungovschi.
Ea a avut posibilitatea să depună un proiect de management cu cel puţin unul dintre următoarele obiective: dezvoltarea economică şi investiţională în Bistriţa, reabilitarea urbanistică şi edilitară, protecţia mediului şi managementul deşeurilor, elaborarea de studii privind atragerea fondurilor de finanţare, managementul serviciilor publice sau fundamentarea bugetului, urmărirea executării acestuia şi a colectării taxelor şi impozitelor.
Conform sursei citate, examenul va consta într-o probă scrisă şi un interviu.
Deşi Cecilia Bucur Pungovschi ocupă deja de o perioadă funcţia de administrator public, în dreptul numelui său fiind trecută ca responsabilitate „coordonarea aparatului de specialitate şi a unor servicii publice şi îndeplinirea unor atribuţii de ordonator principal de credite”, oraşul nu pare a fi administrat mai bine.
sa inteelg CA COnditiile sunt foarte bine alese sa corespunda cine trebuie????
Problema e ca d_na va trebui sa iasa la pensie!