Economie

Un supermarket din ”Bistrița Retail Park” se închide de luna viitoare

Un supermarket deschis în urmă cu șase ani în ”Bistrița Retail Park” se va închide din iulie, dată la care expiră contractul de închiriere a spațiului. Deja, magazinul nu mai este aprovizionat semn că se apropie perioada în care marfa va fi adunată de pe rafturi și trimisă în depozite.

Este vorba de magazinul Carrefour, unul de tip market, care se întinde pe o suprafață de 400 de metri pătrați.

Situat între Selgros și Penny, la distanță mică de Lidl și Kaufland, acesta nu a avut prea mult succes de la bun început.

În schimb, la Bistrița vor rămâne deschise magazinele Carrefour de la Gară și cel de pe Împăratul Traian.

De-a lungul timpului, s-au mai închis și alte magazine din ”Bistrița Retail Park”, cum ar fi Lem’s, care s-a mutat pe Drumul Cetății, restaurantele Chureria Julia, Noodle Pack, Salad Box și Spartan, magazinul de jucării – Dinoland, etc.

Dezvoltatorul proiectului ”Bistrița Retail Park”, galerie comercială situată pe Calea Moldovei 13A, lângă Selgros, și-a deschis porțile în 17 mai 2018.

30 comentarii

  • Nu e chiar Asa de usor să reziști pe piata.
    Aldi (produse ieftine și proaste) a închis 190 de supermarketuri în Danemarca.
    Irma (produse scumpe și de calitate) a închis 70 de magazine în Danemarca.
    COOP (are 1000 de supermarketuri) are în 2023 pierderi de 300 milioane euro, adică fiecare magazin din cele 1000 are pierderi de 300.000 euro pe an!

    De la 1 iulie crește acciza pe combustibili în România.
    Crește salariul minim.
    Cresc prețurile. scad vânzările!
    Multe magazine sătești se vor închide, iar săracii oameni, în vârstă și fără mașină vor trebui să meargă la Bistrița să facă cumpărături,
    Iar angajatele de la magazinul sătesc își vor pierde locul de muncă.

    39
    34
    • Si satenii sunt vinovati, pentru orice rahat vin la oras la cumparaturi. Daca vor sa mai ramana cu magazin satesc sa cumpere si de acolo, altfel aia dau faliment.

      4
      2
    • Cocalarii care stau în Centru Vechi inclusiv cei din Primărie să-şi parcheze maşile în curți că de aceea au porți şi curți să nu le mai lase pe strada sau în parcările destinate vizitatorilor.

      130
      3
    • Poate, mai bine, cea dintre Bistrița Retail Park și calea ferată de pe Drumul Dumitrei Vechi, s-ar mai decongestiona

      7
      44
    • Pai, Primaria este cel mai bun exemplu de „Asa nu!”. Au parcare inclusiv in spatele noii cladiri de pe Sincai si tot parcheaza in strada. Nu mai spun de parcarea de pe Lupeni.
      Foarte de accord cu tine ca cei care au curti ar trebui sa isi parcheze masina in curte, dar aici am si o mentiune: sanctionati rapid si cei care blocheaza accesul la curte/ proprietate chiar daca stau „doar 5 minute”. Asa ceva nu exista, „5 minute” iti trebuie sa mergi de al masina pana unde ai treaba. Daca mai ai norocul si gasesti si o mica imbulzeala mai adaugi inca 15 minute minim, iar daca ceva nu functioneaza sau nu esti hotarat ce cumperi… aici e ruleta cu timpul. Te mai intalnesti cu un cunoscut ca de, orasul e mic si mai pui minim 5 minute. Mai adaugi 5 minute inapoi pana la masina si uite ca „doar 5 minute” se transforma repede in minim o jumatate de ora. Jumatate de ora in care eu stau si ma uit pe cer ca nu pot intra sau iesi din curte (vorbesc in cunostinta de cauza). Jumatate de ora pe care trebuie eu sa o pierd din viata mea, pentru ca cineva nu si-a pierdut o jumatate de ora din timpul lui/ ei sa caute un loc de parcare si sa nu blocheze sau incomodeze cu masina lui.
      A, da, am sunat si la Politia Locala cand am fost blocat cu iesirea. Au astia o vitezaaaaa… („trimitem imediat pe cineva” – a trecut o ora si nu s-a obosit nimeni sa apara) – desi ar trebui sa „patruleze” ei si unde vad o incalcare a codului rutier pe bucata care intra in atributiunile lor ar trebui sa intervina cu sanctiuni).

      91
      4
    • Pe I.L.Caragiale se poate circula doar între orele 18 -8 , în week-end sau sărbători. În timpul zilei strada este plină de mașini abandonate pe domeniul public ( trotuare și partea carosabilă).

      60
      2
    • @ bistrițean Care parcare pe Drumul Dumitri Vechi că nu este nici-o parcare acolo ?

      40
    • Peste linie sunt cartiere de case cu oameni civilizați care îşi parchează maşinile în garajele din curți, trebuie să fi complet idiot să faci parcări acolo unde nu este nevoie de ele şi să distrugi parcările şi să nu faci parcări în Centru şi la blocuri unde oricum şi înainte nu erau locuri suficiente de parcare. Peste linie este însă mare nevoie de parcuri cu locuri de joacă pentru copiii că proştii din Primăria Bistrița nu au făcut nici măcar unu.

      71
      5
    • <> Așează-te, comod,in fotoliu și lustruiește-ti piesa! Trăiește-ti dezamăgirea in apartamentul A.N.L ,in care locuiești cu chirie la stat! Sa locuiești în zona Centru, pentru tine, rămâne un deziderat pentru tot restul vieții!

      6
      63
    • @ Gicu, Corect . Lafel de dezastruoasă este situația şi pe strada V. Alexandri nu mai poți trece pe acolo cu maşina de hârburile de maşini abandonate pe stradă de cei ce stau acolo deşi au curți unde şi-le pot ține.

      58
      5
    • Pentru nesimțit dacă spui tu : de mult îmi doresc să locuiesc printre colorații, asistați sociali ( bugetarii) şi mai nou şi bețivii din Centru Vechi 😉

      50
      4
  • Eu nu am vazut sensul acelui magazin de la inceput , mic si cu concurenta puternica in zona. Nu a avut nici o sansa. Daca faceau un hiper market dadeau lovitura. Eu zic ca avem nevoie in oras de un carrefour mare , mega sau un ocean sa fie concurenta cu grupul kafland-lidl-peny.

    39
    4
    • Primarule ai spus că ai finalizat Linia Verde vezi că ai uitat două săritori imense pe strada Dornei şi o să-ți explodeze autobuzele electrice a căror baterie este foarte sensibilă la şocuri.

      28
      2
    • @ Remainder, Nimic nu este gata şi făcut ca lumea în Bistrața asta ” europeană „.

      15
      1
  • Sindromul Timișoara,te cred! Că tot ce apare de vânzare,in zona centru,se vinde imediat! Tine cont că ăștia,, colorați ” trăiesc în condiții pe care tu nu le ai la bloc; apartamente cu suprafața,in medie,100 mp și înălțimea de 3,6m! Am câteva spatii închiriate in regim hotelier,deci mașinile parcate în fața caselor sunt ale turiștilor! Numai bine tuturor!

    5
    59
    • Consilerule cum ai putut tu obține apropare pentru spații de închiriere în regim hotelier dacă tu nu ai locuri de parcare şi clienți sunt nevoiți să parcheze în stradă încurcând astfel pe toată lumea ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      43
      1
    • Până acolo maşinile clienților ajung prin teleportare după care trec pe modul invizibil 🤣 să nu-i vadă Poliția Locală ” imparțială ” că parchează ilegal 🤣.

      35
      1
    • Poliția locală care are sediu la doi paşi a fost trecută direct sub subordinea primarului. Atunci cum vrei tu să ridice maşinile parcate ilegal tocmai găşti lor 😉

      26
      1
    • Acum există o aplicație cu care polițiştii pot vedea instantaneu unde are domiciliu proprietarul maşini şi dacă proprietarul nu şi a parcat maşina în curte să io ridice instantaneu că tot poliția locală este foarte aproape. Dacă nici cu această aplicație polițişti locali nu se descurcă ei pot să facă doi paşi până la taxe şi impozite la capătul străzi Titulescu să întrebe acolo unde are adresa proprietarul maşini .

      13
      1
  • Aceeaşi situație hilară este pe strada Zorilor unde ca-să poți trece cu maşina trebuie să faci slalom printre maşinile parcate ilegal.

    35
    2
  • Zidul Cetății este cea mai veche și valoroasă parte a Bistriței .
    Zidul cumva a reușit să scape tuturor dezastrelor, pe porțiuni a reușit să scape de decretul pricipelului Austriac carea vrut să-l dărâme integral, a reușit să scape furiei comuniștilor însă se pare că nu reușește să scape de acești noi administratori inconștienți ai orașului. Zidul Cetății trebuie restaurat și pus la adevărata valoare printr-un sistem de lumini monumental. Pentru protejarea lui trebuie interzis accesul autovehiculelor pe străzile Dogarilor, Mihail Kogălniceanu, Ecaterina Teodoroiu și Barbu Lăutaru, și trebuie încurajat pe aceste străzi doar accesul pietonilor și bicicliștilor, împreună cu pista de biciclete și aleia de pe valul de pământ de apărare din Parcu Mare vor face o buclă agreabilă de plimbare cu bicicletele și pietonală. Aceste străzi pot fi incluse în traseul Turistic de timp Urme de Pași numit ” Pe urmele Cavalerilor ” care cuprinde străzile Dogarilor-Mihail Kogălniceanu- Ecaterina Teodoroiu-Barbu Lăutaru-C R Vivu-Bisticioarei-Crinilor-I Slavici- Subcetate până la ruinele primei Cetăți a Bistriței de pe Dealul Cetății acolo unde se vede acum antena de telefonie mobilă.
    https://www.youtube.com/watch?v=pVN89ZQt0hQ

    41
    3
  • iae bini k senchidi k numa kemekale loam de la iei asa o sa loam direkt de la produkatoi lokali sale fee lor bini

    3
    3
  • Pentru eliberarea traficului din Bistrița prioritatea absolută este construirea centurii Bistriței pe lângã Şieu Măgheruş – Sărățel – Monariu – Budac – Livezile.

    Cum de primarul Becleanului a putut să facă centura iar incompetenții din Bistrița se screm tot la hârti în loc să facă noua centură care este extrem de urgentă ?!

    https://timponline.ro/de-azi-noapte-se-circula-pe-varianta-de-ocolire-a-orasului-beclean/

    39
    1
  • ” Fără o Centură în afara intavilanului oraşului, fără o Autostradă, fără un Aeroport , fără toate acestea Bistrița va rămâne un cătun nenorocit uitat de timp şi lume „. Asta se întâmplă dacă nu ai minimul de infastructură necesară uni oraş civilizat , era de aşteptat.

    17
Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.