Proiectul Linia Verde de transport public la Bistrița implică și realizarea unui spațiu tehnic (autobaza) pentru staționare și mentenanță a autobuzelor electrice, stație de încărcare cu energie, dispecerat pentru managementul traficului.
Toate acestea vor fi realizate pe strada Simpozionului nr. 2, pe un teren aferent sediului administrativ și bazei de producție a Direcției Servicii Publice din cadrul Primăriei Bistrița.
Pe lângă crearea rutei noi de transport public (Unirea/DN 17 – Calea Moldovei – General Grigore Bălan – Bistricioarei – Piața Petru Rareș – Piața Unirii – Dornei – Gheorghe Șincai – Independenței – Libertății – Viișoar/DN 17) operat cu vehicule electrice, în proiectul cu bani europeni ”Linia Verde de transport public utilizând mijloace de transport cu motor electric sau hibrid cu normă de poluare redusă” (88,9 milioane de lei, peste 18 milioane de euro) se prevede modernizarea părții carosabile pe anumite tronsoane şi a zonelor adiacente, prin remodelarea parcărilor, trotuarelor, spațiilor verzi și a pistelor de cicliști. Proiectul cu bani europeni implică, de asemenea, amenajarea a 42 de stații de autobuz curente și două stații terminale. Constructor este M.I.S. Grup.
Mutarea Autogării în Piața Centrală așa cum sunt în toate orașele civilizate din Europa este singura șansă ca Centru Bistriței să poată ieși din falimentul în care a ajuns.
Centru Vechi a ajuns într-o stare incredibil de jalnică numai cârciumi, magazine second hand și sedi de partid mai găsești în el !
https://timponline.ro/casa-ion-zidarul-considerata-ideala-pentru-turism-sau-chiar-locuit-scoasa-iar-la-vanzare-la-ce-pret/
Din câte îmi amintesc eu Albert Camus a murit ca PROSTU în acident de mașină în plus juca și fotbal așa că nu ai venit în discuție cu un personaj potrivit. Singurului merit al lui este că a fost un nihilist pozitiv și că a fost o vedetă gen Crudu care apar prin can-can -uri
@ bob, De unde vi cu trebuie spart ceva sau să fie construite peroane nu este nevoie de așa ceva există deja aproape tot ce este necesar acolo pentru o Autogară? Iar o simplă casă se bilete sau un automat de bilete se pot instala ușor într-o clădire acum falimentă din Centru sunt destule, o idee ar fi de exemplu în Casa Ioan Zidaru că tot nu vrea nimeni să o cumpere.
@ bob, Bun așa să nu-ți uiți vorba !
Pe moment poate face casa de bilete în corpul de clădire al primăriei de lângă fostul magazin Cadoul actualul fastfood Spartan.
Fără probleme casa de bilete poate fi în oficiu pentru turism de lângă primăriei că acolo este pustiu tot timpul, în felul acesta oameni chiar ar avea contat cu turiștii nu vor vedea turiști numai când merg acasă și se uită la televizor pe National Geographic, vorba aia ar îmbina plăcutul cu utilul.
Haideți domnilor dații biche, nu vă dezanimați… avem o întârziere considerabilă față de restul UE.
Mutarea ta la casa de nebuni de la Socola este singura sansa sa scapam de tine ca sa nu mai postezi tampenii.
Nu mă cobor să-ți răspund la asemenea insulte însă te întreb te supără adevărul ?
Așa ajungi să te exprimi după o sticlă consumată pe str. Liviu Rebreanu
MIS group ..o firmă de casă a politicii ..Nu asta contează.. Mai demult era pro PSD. Acum după multe bătălii este pro profit. Pocăința, biserica și politica un trio de nedespărțit.Nu dați hate, Sighiartău și ordinul creștinilor. Restul e can-can.
Vine iar și iar ne va lua prin surprindere.
Eu propun să li-se pună stâlpișori , garduri sau borduri înalte în fața intrărilor celor ce locuiesc în Centru Vechi și pe Linia Verde astfel vor renunța singuri la mașini și astfel nu vor mai polua orașu .
Florin, asta rezolvă numai parțial lucrurile. Ce ne facem cu ghiolbani ce locuiesc în Centru Vechi care î-și parchează masinile pe stradă ?! Vezi aici de exemplu jegul de pe str. Vasile Alexandri . Ar trebui să vină să le ridice mașinile.
Nu ai să vezi asta niciodată ca primăria să ridice mașinile propriilor angajați !