Actualitate

Evaluări la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a. Rezultatele nu se trec în catalog

Evaluările la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a au început în 18 mai, în ordine crescătoare, potrivit programelor făcute de Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice, cu proba scrisă la Limba română pentru elevii claselor a II-a. La clasa a IV-a evaluarea începe în 26 mai, iar la clasa a VI-a în 2 iunie.

Evaluările la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a sunt programate în perioada 18 mai – 3 iunie.

Elevii clasei a II-a au avut luni proba scrisă la Limba română, marţi – proba de citire la Limba română şi de scriere şi citire la Limba română pentru minorităţile naţionale, miercuri – la Matematică, joi, proba scrisă la Limba maternă, iar vineri va fi proba de citit la Limba maternă.

Pentru elevii clasei a IV-a, evaluarea este programată astfel: 26 mai – Limba română, 27 mai – Matematică, 28 mai – Limba maternă.

Evaluarea elevilor la finalul clasei a VI-a începe pe 2 iunie cu proba de Limbă şi comunicare şi se încheie pe 3 iunie cu proba de Matematică şi Ştiinţe ale naturii.

Este interzis cadrului didactic să le ofere elevilor indicaţii referitoare la rezolvarea testelor, să facă modificări ale testelor sau să realizeze completări ale rezolvărilor testelor. Evaluarea fiecărui test se face cu respectarea strictă a baremului şi a instrucţiunilor cuprinse în Caietul cadrului didactic. Evaluarea testelor pentru fiecare din clasele a II-a, a IV-a, a VI-a se finalizează în termen de cel mult 7 zile de la data susţinerii ultimului test de la clasa respectivă.

Directorul unităţii de învăţământ asigură încărcarea rezultatelor testelor în aplicaţia informatică dedicată şi transmite fişele de evaluare şi testele către cadrele didactice de la clasele a II-a, a IV-a, respectiv a VI-a, în vederea analizării rezultatelor cu elevii şi părinţii/reprezentanţii legali ai elevului. Rezultatele individuale nu se afişează, nu se comunică public şi nu se înregistrează în catalogul clasei. Aceste rezultate sunt valorificate la nivelul unităţii de învăţământ prin elaborarea planurilor individualizate de învăţare, acolo unde aceasta se impuneşi informarea elevilor şi a părinţilor/reprezentanţilor legali ai elevului asupra stadiului formării şi dezvoltării competenţelor evaluate.

Evaluările la clasele a II-a, a IV-a şi a VI-a au fost introduse din anul şcolar 2013-2014.

Etichete

Adaugă comentariu

Apasă aici ca să comentezi

Reguli pentru comentarii. Click aici.