Finanțatorii de la ”Imperiul Leilor” au vizitat Păstrăvăria Rin Romuli pentru că au vrut să vadă cu ochii lor afacerea familiei Rus, cea care i-a convins să investească un milion de euro.
Dragoș Petrescu, Dr. Wargha Enayati și Dan Șucu au investit un milion de euro în afacerea turistică a soților Nina și Ioan Rus și au promis că vor veni în vizită în Bistrița-Năsăud, cu prima ocazie. Leii s-au ținut de cuvânt și, luni dimineață, s-au prezentat la ușa antreprenorilor, scrie Pro TV.
N-au fost singuri, ci cu toată echipa de finanțatori de la Imperiul Leilor, care a avut șansa de a vedea cum merge afacerea soților Rus. Nina și Ioan Rus dețin o păstrăvărie, o băcănie și o pensiune în comuna Romuli și un restaurant la Cluj-Napoca.
Fiindcă aveau mai multe comenzi decât puteau onora, au solicitat o investiție de un milion de euro pentru a-și extinde activitatea și a angaja noi oameni. Leii au fost convinși și au bătut palma.
„Noi suntem oșeni, români adevărați cu pasiune pentru antreprenoriatul local”, a scris Cristina Bâtlan în dreptul unei fotografii în care apare alături de Dr. Wargha Enayati și Sebastian Dobrincu, îmbrăcați în straie populare.
Fondatoarea brandului Musette a avut cuvine frumoase și despre stăpâna casei, Nina Rus, pe care o consideră o femeie de nădejde. „Așa arată România frumoasă”, a scris investitoarea pe Instagram.
„Noi suntem oșeni, români adevărați”. Cam atât știu „românii adevărați” despre România și despre oșeni. Cristina Bâtlan s-a născut la București, Cristian Dobrincu la Botoșani, Warga Enayati în Germania, soții Rus, în poarta Transilvania. De aici putem deduce o mulțime de lucruri:
Că România frumoasă nu e neapărat și inteligentă.
Că poți să facă o grămadă de bani în Romania ca și doamna Bâtlan și fără să ai studii.
Că dacă n-ai studii, la un moment sau altul tot se vede că banii nu țin loc de educație.
Că dacă vrei să ai succes în viață e mai important să te măriți bine de tânără decât să urmezi universități.
Că „români adevărați” habar n-au de geografie, etnografie și folclor.
Că cei care îți dau bani, în general nu dau doi bani pe tine și cine ești.
Că brandul județului e egal cu zero, adică nu face doi bani. Dacă făcea, mergea delegația de investitori în țara Oașului și posta că sunt în țara Năsăudului.