Varianta de ocolire a Becleanului, investiție de circa 18 milioane de euro realizată în parteneriat de administrația locală și CNAIR, va fi finalizată simultan cu proiectele europene de mobilitate urbană care prevăd semaforizarea inteligentă în oraș.
”Avem toate condițiile necesare pentru a putea încheia anul acesta varianta ocolitoare Beclean. Un obiectiv se poate termina dacă ai finanțarea, iar noi o avem asigurată. Am arătat că suntem la 80% realizare și am primit și finanțarea prevăzută pentru anul 2024. Nu folosesc cuvinte mari, dar este primul parteneriat din România care se derulează între o administrație locală și Ministerul Transporturilor, pe acest model pornind și altele. Avem asigurate toate fondurile, așa că putem să ne încadrăm ca în octombrie sau noiembrie cel târziu să putem efectiv să trecem pe centură. Este obligatoriu, pentru că tot centrul de la podul Meleșului și până la ieșire își schimbă fața”, a declarat primarul Becleanului, Nicolae Moldovan.
El a menționat că proiectele de mobilitate urbană care prevăd semaforizarea inteligentă vor schimba total fața orașului.
”Un an a durat avizarea pentru semaforizare, deoarece este drum european cu niște condiționalități, nu un drum simplu. Am primit toate avizele și se modifică total conceptul, vor fi trei benzi pentru a intra de pe o stradă pe alta, nu se va mai putea trece de pe o parte pe alta fiindcă vor fi bolarzi pe mijlocul drumului. Vom finaliza proiectele de mobilitate cu semaforizarea în același timp cu varianta ocolitoare ca să poată fi folosite în bune condiții intersecțiile noi care se implementează prin proiectele de mobilitate”, a explicat Nicolae Moldovan.
Becleanul va avea în curând o centură nou în schimb Bistrița este tot la stadiu de hârti din cauza unor idioți şi incapabili. Ruşine !!!!!!!!!!!!!!
Sper ca cirulația pe această centură să fie deschisă cât mai repede să numai trebuiască să stăm cu orele la semafoarele din mijlocul Becleanului când venim de la Cluj.
Bistrița are și ea nevoie urgentă de o nouă Centură să sperăm că vor fi capabili să o facă repede că suntem de râsul tuturor.
Păi și Năsăudul dă clasă Bistriței. Bistrița se bate cu Sângeorz Băi la ultimul loc la retrogradare.
https://timponline.ro/2500-de-copii-si-adolescenti-au-imbracat-costume-populare-la-maialul-elevilor-nasaudeni/
Cu semafoare pietonale precum cele din Bistrita , se putea rezolva o parte din problemele de trafic ale Becleanului si asta de cativa ani.
un exemplu ca se poate este orasul Alejd , un oras de dimensiunile Becleanului si cu un trafic cel putin similar , daca nu mai intens. Alejd-ul fiind situat tot pe un drum european .
In ce priveste centura , daca tinem cont de faptul ca Beclenutul e un cartier al Becleanului, asa zisa centura va muta aglomeratia din centrul Becleanului la periferie.
@loro Ce măsa sa realizat în Bistrița cu semafoarele cu buton ? Bistrița este mai aglomerată ca niciodată și blocajele în trafic se țin lanț ! Êste mare nevoie de o nouă centură care să mai elibereze din treafic.
Traseul Centurii Bistriței pe lângă Budac este excelent acesta rezolvă problema circulației aglomerate din Bistrița.
https://timponline.ro/analize-de-culoar-pentru-centura-ocolitoare-a-bistritei/
@ Horia subscriu la ce ai scris 👍
@sofer . Semafoarele pietonale nu au nici o legatura cu aglomeratia din Bistrita, pietoni au si ei dreptul sa circule.
Faptul ca Bistrita e un santier , cu siguranta are.
Ce au realizat semafoarele?
Exempul orasul Alejd, situat intre Cluj Napoca si Oradea , unde semafoarele au fluidizat circulatia.Il travesezi mai repde ca Becleanul, si asta in conditiile unui trafic cu mult mai intens.
Avem nevoie de o centura a Bistritei , dar una cum are Brasovul , Timisoara sau Oradea .
O centura trebuie sa ocolesca orasul nu sa il traversze.
@ loro Degeaba ai semafoare cu buton dacă nu ai destule străzi pe care se poate circula. Traficul auto a fost în Bistrița extrem de aglomerat și înainte să se spargă străzile din Bistrița. Pe lângă faptul că Bistrița nu are străzi tâmpiții le îngustează și pe cele pe care le avem. În plus sunt peste tot săritori ( limitatoare de viteză) ce te împiedică să ocoloști zonele aglomerate care se blochează mereu.
Asfaltați odată strada Codrișor pentru două benzi de ciculație auto că nu mai avem pe unde circula în orașul ăsta.
https://www.youtube.com/watch?v=QnrnFK2oxHk
Ha ha Bistrița are 130 de străde pământ și „boemii” ăștia nici măcar nu au putut să pornească stația de asfalt a Primăriei Bistrița ha ha
Parcări în Centru Bistriței știți să faceți sau numai să dustrugeți tot știți să faceți ?
Păi la Bistrița nici pistele de biciclete nu au fost capabili să le termine atunci ce să mai vorbim de centuri etc.